Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Contul meu -> Comenzile mele”.
Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.
In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la numarul de telefon din sectiunea contact. Vom face tot posibilul sa iti modificam sau anulam comanda.
Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:
a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;
b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii;
c) Poti verifica direct din contul tau traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.
Informații utile
Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii și exceptând zilele nelucrătoare.
Nu se percepe taxă de transport pentru comenzile ridicate de la sediul firmei.